Thursday, July 19, 2012

Movie Syrik

Perhatian kepada penggemar filem bergenre misteri dan ngeri, satu filem malaysia akan datang bertajuk SYRIK akan ditayangkan tahun 2012 ini. filem ini engisahkan fahaman syirik yang diamalkan oleh beberapa individu yang sesat di dalam sebuah kampung. Pemujaan objek dan syaitan sering menjadi amalan golongan ini. Wujud di kampung tersebut seorang nenek yang sering menasihati pengamal syirik ini supaya balik ke jalan yang diredhai oleh Allah. Malangnya nasihat si nenek ini tidak diterima oleh golongan ini.




Pembunuhan sering dilakukan oleh pengamal syirik ini. Suatu kejadian pelik berlaku di kampung tersebut di mana isteri seorang bomoh yang sarat mengandung telah dibunuh dan bayinya hilang. Susulan dari kejadian ini, insiden-insiden pelik sering berlaku di kampung tersebut. Ada yang berpendapat, isteri si bomoh yang meninggal ini kembali sebagai Pontianak untuk membalas dendam.

Pengarah
M. Subash Abdullah

Penulis:
M. Subash Abdullah: (Cerita Asal)M. Subash Abdullah: (Lakon layar)

Lakonan:
Khatijah tan: (Pelakon Utama)M. Subash Abdullah: (Pelakon Utama)Sham Sunder: (Pelakon Utama)Naindra Anuar: (Pelakon Pembantu)Jeff Omar:Bomoh (Pelakon Pembantu)

Krew:
M.Suurya: (Pembantu Pengarah)M.Suurya: (Penyunting)Abang : (Pengarah Fotografi)Adzrey: (Muzik)Adzrey: (Pereka Bunyi)

Penerbit:
M.Suurya: (Penerbit)

Kepada kaki Download movie tu korang bolehlah dwonload movie nie bila dah relese nanti k.. senang je search kat google mesti banyak link punya..
p/s Kalau menonton filem seram ngeri pastikan jangan teriak dalam panggung nanti... Takut kena baling dengan pop Corn oleh orang sebelah... hehe

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comments: on "Movie Syrik"

Post a Comment